Gr | En
Eled menu
Η εφαρμογή που είναι τώρα γνωστή ως TikTok ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016 στην κινεζική αγορά με το όνομα Douyin και δημιουργήθηκε από την εταιρεία Bytedance, 
Το όνομα μεταφράζεται σχεδόν ως "Shaking Sound". Μέσα σε μόλις ένα χρόνο η εφαρμογή είχε πάνω από 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Με αυτή την εκπληκτική επιτυχία, η Bytedance ξεκίνησε τη διεθνή έκδοση του Tik Tok. 
Λίγο μετά την εκτόξευση, η Bytedance απέκτησε το Musical.ly. Με τη χρησιμοποίηση της υπάρχουσας βάσης χρηστών του Musical.ly, το Bytedance κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη κοινότητα και να ρυθμίσει την εφαρμογή σε μια πορεία προς τεράστια ανάπτυξη των χρηστών.
Οι χρήστες τραγουδούν τα τραγούδια που περιλαμβάνονται στην εφαρμογή. Ωστόσο, υπάρχουν βίντεο που σχετίζονται με χορό, parkour, προκλήσεις, μαγικά κόλπα και πολλά άλλα!
 
Εκτόξευση!
Το TikTok είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εφαρμογές από άποψη χρηστών και δημοτικότητας. Είναι επίσης μία από τις λίγες εφαρμογές που έχει αποδειχθεί δημοφιλής τόσο στην Κίνα όσο και στο εξωτερικό. 
Μετά την εκτόξευσή της τον Σεπτέμβριο του 2017, η εφαρμογή λήφθηκε 663 εκατομμύρια φορές μόνο το 2018. 
Αυτό τη κατέστησε την τέταρτη πιο δημοφιλή σε dowhloads εφαρμογή εκτός των παιχνιδιών. 
Ήταν αυτή η είδηση που έφερε την εφαρμογή στην προσοχή των περισσότερων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
 
Ενώ υπήρχε ένας τόνος διαφημιστικής εκστρατείας γύρω από την εφαρμογή το 2018, φαίνεται να είχε πεθάνει λίγο μέχρι τις αρχές του 2019. 
Τώρα που έχουμε φθάσει στο 2020, ας ρίξουμε μια ματιά πίσω στα επιτεύγματα της εφαρμογής και των προκλήσεων.
 
Τι κάνει το TikTok ξεχωριστό;
Τα σύντομα βίντεο; Τα φίλτρα; Ο συγχρονισμός των χειλιών; Σίγουρα θα αναρωτιέστε: "Δεν έχουμε δει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά πιο πριν;"
 
Είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά του TikTok δεν είναι μοναδικά, αλλά ο τρόπος με τον οποίο έχουν συνδυαστεί μαζί και προσφέρονται στους χρήστες είναι κάτι που δεν έχουμε δει ποτέ πριν. Σε αντίθεση με τους προκάτοχους της αγοράς στα βίντεο μικρής διάρκειας που απλώς περιλάμβανε περιεχόμενο, το TikTok ενσωμάτωσε πολλά απλά χαρακτηριστικά που κάνουν τη δημιουργία περιεχομένου ευκολότερη.
 
Η λειτουργία Challenge που εφαρμόζεται στο TikTok ενθαρρύνει περαιτέρω τους χρήστες να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο. Επίσης ενθαρρύνει ενεργά τις πιο δημοφιλείς προσωπικότητες της πλατφόρμας να συμμετάσχουν σε αυτές τις προκλήσεις. 
 
Όλα αυτά ωθούν τους χρήστες να συμμετάσχουν πραγματικά στην πλατφόρμα αντί να την παρατηρούν. Με βάση μια μελέτη χρήστη που διεξήχθη το Μάρτιο του 2018, το 77,6% των χρηστών του TikTok δήλωσε ότι το κίνητρό τους για την παραγωγή βίντεο ήταν να προσπαθήσει να αναπαράγει αστεία βίντεο που έγιναν στην πλατφόρμα.
 
Το TikTok στο εξωτερικό
Ένα βασικό χαρακτηριστικό της επιτυχίας της TikTok ήταν η ικανότητά της να αποκτήσει δημοτικότητα στο εξωτερικό. Αυτή είναι η πρώτη κινεζική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης που απογειώθηκε πραγματικά στο εξωτερικό.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Φεβρουάριο του 2019 το 46% των μεταφορτώσεών που πραγματοποιήθηκε στο εξωτερικό προήλθε από την Ινδία, ενώ ο επόμενος μεγαλύτερος συντελεστής ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες με ποσοστό 10%.
Η TikTok έχει επενδύσει στην προσέλκυση ξένων influencers στην πλατφόρμα. Στις ξένες αγορές, μερικοί influencers διατηρούν βάσεις ακολούθων περίπου δέκα εκατομμυρίων, κάτι που είναι εντυπωσιακό για μια τέτοια νέα πλατφόρμα.
 
 
Η απόδοση του Tik Tok το 2019
Το TikTok διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες, έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες και έχει ληφθεί πάνω από 123 εκατομμύρια φορές μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. 
Εάν το κοινό-στόχος του εμπορικού σας σήματος περιλαμβάνει κάποιον ηλικίας μεταξύ 13 και 30 ετών, θα πρέπει να βρίσκεστε στο TikTok αυτή τη στιγμή. 
Η TikTok ανέφερε ότι υπάρχουν 680 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες. 
Εκτιμούμε ότι έχει αυξηθεί στα 800 εκατομμύρια.
 
Σύνολο λήψεων εφαρμογών - Η εφαρμογή TikTok έχει μεταφορτωθεί πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια φορές σε όλο τον κόσμο, όπως αναφέρει η Sensor Tower στις 14 Νοεμβρίου 2019.
-466 εκατομμύρια προέρχονται από την Ινδία, 173 εκατομμύρια από την Κίνα και 123 εκατομμύρια από τις ΗΠΑ
- Οι χρήστες του TikTok αγαπούν την εφαρμογή. - Ξοδεύουν κατά μέσο όρο 52 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα.
- Ένας χρήστης ανοίγει την εφαρμογή TikTok 8 φορές την ημέρα.
- Το 83% των χρηστών του TikTok έχουν δημοσιεύσει ένα βίντεο.
Αμερικανικό κοινό: Η εκτίμηση είναι ότι η TikTok έχει περίπου 60 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες. 
- 60% είναι γυναίκες, 40% άνδρες. 
- Το 60% είναι μεταξύ των ηλικιών 16-24 ετών. 
- Το 26% είναι μεταξύ των ηλικιών 25-44 ετών. 
- Το 80% είναι μεταξύ των ηλικιών 16-34 ετών. 
Gen Z - Το 60% των χρηστών του TikTok είναι ο Gen Zers. Οι γενιές Zers είναι trendsetters. 
Το επόμενο έτος, 74 εκατομμύρια άνθρωποι στις Η.Π.Α. θα είναι μέρος του "Gen Z", το οποίο θα την καταστήσει τη μεγαλύτερη γενιά όλων.
Χώρες - Το TikTok είναι τώρα διαθέσιμο σε 154 χώρες παγκοσμίως (και 75 διαφορετικές γλώσσες).
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το TikTok
Επιλογές Cookie
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του eled.gr.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Ρυθμίσεις OK

Η ιστοσελίδα μας (www.eled.gr) συλλέγει τα εξής cookies:


Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.


Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.


Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.

Αποθήκευση