Επιλογές Cookie
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του eled.gr.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Μάθετε περισσότερα ...
Ρυθμίσεις OK

Η ιστοσελίδα μας (www.eled.gr) συλλέγει τα εξής cookies:

Αυστηρά απαιτούμενα cookies
Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.

Ανάλυση και Στατιστικά
Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.

Διαφήμιση και Μάρκετινγκ
Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.

Αποθήκευση

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου συμμετέχει ως Χορηγός στο Marketing Directors Forum που διοργανώνει η «Μπούσιας Εκδόσεις» και το περιοδικό MarketingWeek, την Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2011 στο Ξενοδοχείο Grande Bretagne

Συνδυάζοντας συναρπαστικά case studies με πρακτικές συμβουλές, οι καταξιωμένοι ομιλητές του συνεδρίου θα αποκαλύψουν πώς μπορούν τα brandsνα επωφεληθούν από την αυξανόμενη δύναμη των πελατών τους, να αξιοποιήσουν στο έπακρο το νέο μιντιακό οικοσύστημα και να μετατρέψουν τη φαινομενική απειλή σε ευκαιρία. Παράλληλα, θα δώσουν απαντήσεις σε μία σειρά από κρίσιμα ερωτήματα, όπως:

  • Ποια ήταν η στρατηγική που επέτρεψε σε δεκάδες brands να αποκομίσουν σημαντικά οφέλη από την ενασχόλησή τους με τα Social Media;
  • Πότε είναι ευκολότερο να «ευδοκιμήσουν» εξαιρετικές brand ideas στο τμήμα Μάρκετινγκ κάθε εταιρείας;
  • Πώς μπορεί ένα τοπικό brandνα εξελιχτεί σε παγκόσμια επιτυχία;