Επιλογές Cookie
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του eled.gr.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Μάθετε περισσότερα ...
Ρυθμίσεις OK

Η ιστοσελίδα μας (www.eled.gr) συλλέγει τα εξής cookies:

Αυστηρά απαιτούμενα cookies
Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.

Ανάλυση και Στατιστικά
Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.

Διαφήμιση και Μάρκετινγκ
Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.

Αποθήκευση

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου (ελεδ) σε συνεργασία με τον Γιώργο Αναστασάκη, που δραστηριοποιείται πλέον στο χώρο του digital marketing, ανέλαβαν από κοινού την διαχείριση και προβολή της Ελληνικής Γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι στα Social Media. Ήδη έχει ανανεωθεί η fan page της Κρι Κρι στο facebook απ όπου τρέχουν διαγωνισμοί, ενώ σύντομα θα υπάρξει παρουσία και στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης youtube και twitter.

Αρχή της συνεργασίας αποτέλεσε ένας mini διαγωνισμός 4 ημερών που με δώρο «τα παγωτά του μήνα» ενέπλεξε τους χρήστες με αποτέλεσμα την αύξηση των fans στη Fan Page της Κρι Κρι κατά 50%, μέσα σε λίγες μέρες.

Μέχρι τις 27 Ιουνίου, στον αέρα τρέχει ο πρώτος μεγάλος διαγωνισμός «Stay Freeze» (www.facebook.com/krikri.gr) όπου κάθε βδομάδα ένας τυχερός κερδίζει μετά από κλήρωση ένα ipad 2. Ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει αυτόματα ένα ipad 2 και η φωτογραφία του θα δημοσιευτεί στα μέσα. Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου προχώρησε στην εικαστική επιμέλεια του διαγωνισμού ενώ δημιούργησε την εφαρμογή (application) μέσω της οποίας οι χρήστες ανεβάζουν την πιο «φευγάτη» φωτογραφία τους δίπλα σε ένα ψυγείο Κρι Κρι με σκοπό να κερδίσουν όσο περισσότερα Like! μπορούν και ταυτόχρονα συμμετοχές για την κλήρωση.