Όπως αναφέρει το Social Media Today, ενώ το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσεται, εξακολουθεί να κινδυνεύει να χάσει τους κορυφαίους δημιουργούς του από άλλες, πιο καθιερωμένες πλατφόρμες εάν δεν είναι σε θέση να παρέχει επαρκή εργαλεία και επιλογές δημιουργίας εσόδων.
Τόσο το YouTube όσο και το Facebook παρέχουν περισσότερους τρόπους για τους δημιουργούς να βγάλουν χρήματα και ενώ το TikTok έχει τώρα το κοινό, το διαφημιστικό του σύστημα δεν είναι στο ίδιο στάδιο για να ανταγωνιστεί σε αυτό το μέτωπο, το οποίο θα γίνει μεγαλύτερο πρόβλημα με την πάροδο του χρόνου, εάν αυτό το κενό δεν αντιμετωπιστεί.
Το κλειδί για αυτό θα είναι οι επιλογές ηλεκτρονικού εμπορίου και η δημιουργία πιο άμεσης σύνδεσης μεταξύ δημιουργών και ευκαιριών δημιουργίας εσόδων. Η TikTok έχει ήδη κάνει βήματα σε αυτό το μέτωπο, μέσω των αρχικών της ενοποιήσεων με τις Shopify και Walmart. Και τώρα, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από τους Financial Times, η πλατφόρμα επιδιώκει να προσθέσει μερικά νέα εργαλεία για να προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου και να μεγιστοποιήσει τις επιλογές εσόδων σε αυτό το μέτωπο.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η TikTok ενημέρωσε τους διαφημιζόμενους για τρεις νέες ενσωματώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που θα έρθουν σύντομα στην εφαρμογή:
Όλα αυτά τα εργαλεία βρίσκονται σε δοκιμαστική περίοδο.
Η πρώτη επιλογή ήταν το βασικό στοιχείο στη δημιουργία εσόδων από την κινεζική έκδοση του TikTok, που ονομάζεται Douyin, η οποία τώρα κάνει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από το εμπόριο εντός εφαρμογής (σε αντίθεση με τις διαφημίσεις).
Douyin shopping
Η νέα διαδικασία θα απλοποιήσει αυτές τις καταχωρίσεις και θα επισημοποιήσει τη διαδικασία σύνδεσης / προμήθειας, η οποία θα διευκολύνει τη διευκόλυνση συνεργασιών με κορυφαίους δημιουργούς - και, ουσιαστικά, παρέχει έναν άμεσο τρόπο για τους χρήστες να κερδίσουν έσοδα από τις προσπάθειές τους στην πλατφόρμα.
Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.
Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.
Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.