Επιλογές Cookie
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του eled.gr.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Μάθετε περισσότερα ...
Ρυθμίσεις OK

Η ιστοσελίδα μας (www.eled.gr) συλλέγει τα εξής cookies:


Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.


Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.


Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.

Αποθήκευση
Eled menu

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι
είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της
(εν δυνάμει και υπάρχοντες).

Διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει
κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.

Ποιοτικό Content

Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο αυτό, το οποίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, χωρίς να “πουλάει” άμεσα το προϊόν μας (υπηρεσία).
Ακόμα και η έμμεση πώληση, θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που να μη φαίνεται ότι δώσαμε
μια χρήσιμη πληροφορία, με σκοπό να πουλήσουμε το δικό μας προϊόν.
Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε μια παρέα, της οποίας τη σύνθεση δε γνωρίζετε και αναφέρετε ένα ιατρικό θέμα που σας απασχολεί. Τυχαία λοιπόν, μεταξύ των άλλων, βρίσκονται δύο γιατροί. Ο ένας δίνει κατευθείαν την κάρτα του και σε καλεί να τον επισκεφθείς στο ιατρείο του. Ο άλλος, κάθεται και σου εξηγεί, με απλά και κατανοητά λόγια και δεν σου δίνει καν την κάρτα του. Μάλλον είναι αυτονόητο ποιον θα επέλεγες να επισκεφθείς…

Το περιεχόμενο, μπορεί (και πρέπει) να είναι τόσο κείμενο, όσο και video αλλά και φωτογραφίες. Πρέπει να είναι τέτοιο, που να δίνει κίνητρο σε όσους το λάβουν, το βρουν μπροστά τους αναζητώντας, να το μοιραστούν και με άλλους. Σε κάθε περίπτωση, το ποιοτικό περιεχόμενο, μας κατατάσσει στο μυαλό των καταναλωτών, ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης, με περιεχόμενο που δε θα βρουν εύκολα αλλού. Αποτέλεσμα αυτού, το προφανές: Όταν θελήσουν να αναζητήσουν κάτι ξανά, θα ξεκινήσουν την αναζήτηση της απάντησης αυτού που τους απασχολεί, από εμάς.

Βασικές Παράμετροι

Πρώτον, πέραν του περιεχομένου, βασικό ρόλο για να πετύχουμε το σκοπό μας, παίζει και ο ρυθμός ανανέωσης. Δε μιλάμε για να μιλήσουμε, αλλά απ’ την άλλη, δεν ξεχνούμε να ανανεώνουμε τις πληροφορίες μας.
Δεύτερον, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας, ότι το περιεχόμενο που παράγουμε, αφορά κυρίως την ιστοσελίδα μας, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνούμε όλα τα κανάλια που επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram είναι μόνον μερικά από αυτά.
Βασικές Παράμετροι
Ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας, δεν την επισκέφθηκε για να δει πόσο μεγάλη και τρανή είναι η εταιρεία,
αλλά για να λάβει μιαν απάντηση σε ένα δικό του πρόβλημα, αίτημα, θέλω.
Από εδώ ξεκινά το Content Marketing!

Συνηθίζουμε να λέμε...

...σε όποιον συζητούμε για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας, ότι ο επισκέπτης αυτής, δεν ήρθε σε εσένα για να δει πόσο μεγάλος είσαι, αλλά για να λάβει μιαν απάντηση σε ένα δικό του πρόβλημα, αίτημα, θέλω. Ίσως τελικά, στην αρχική σελίδα του site μας, μπορεί να ξεκινήσει το content marketing. Σκεφτείτε σε ποιο ερώτημα των πελατών σας απαντάτε και εν συνεχεία, αρχίστε αυτή την τακτική να την εφαρμόζετε σε όλες τις σελίδες, σε όλα τα μέσα επικοινωνίας με τους πελάτες σας.
Συνηθίζουμε να λέμε...

Ανακεφαλαιώνοντας…

Content Marketing είναι η διαδικασία αυτή του Marketing κατά την οποία παράγεται περιεχόμενο, χρήσιμο για τον καταναλωτή, σχετικό με τη δραστηριότητά μας, ικανό να προσελκύσει και να δημιουργήσει “πιστό” κοινό, το οποίο θα γίνει πελάτης μας και μάλιστα επαναλαμβανόμενος.

Ανακεφαλαιώνοντας…
Επιλογές Cookie
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του eled.gr.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Μάθετε περισσότερα ...
Ρυθμίσεις OK

Η ιστοσελίδα μας (www.eled.gr) συλλέγει τα εξής cookies:


Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.


Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.


Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.

Αποθήκευση