Eled menu

Οι πελάτες σας, μιλούν για εσάς ή σε εσάς; Και αν μιλούν για εσάς,
εσείς είστε εκεί για να τους απαντήσετε;

Η μεγάλη αλλαγή

Η μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στο marketing και την επικοινωνία,
είναι ότι ενώ παλαιότερα μιλούσαμε εμείς στους πελάτες μας (διαφήμιση), πλέον οι πελάτες μας,
μιλούν για εμάς (social media), είμαστε δεν είμαστε εκεί να τους απαντήσουμε.
Η μεγάλη αλλαγή

Εσείς τι θα κάνετε;

Θα τους αφήσετε να μιλούν για εσάς ή θα πάτε να μιλήσετε μαζί τους;
Και αν τους μιλάτε, το κάνετε βάσει στρατηγικής ή κάνετε που και που κανένα post, ίσα ίσα για να είστε εκεί;
Θεωρώντας δεδομένο ότι η επιχείρησή σας, έχει παρουσία στα social media, ας εξετάσουμε το καλό και το κακό σενάριο.
Εσείς τι θα κάνετε;

ΤΟ Καλό και... το Κακό Σενάριο

Το καλό είναι το προφανές. Η επιχείρησή σας έχει παρουσία σε αυτά και επετεύχθησαν οι στόχοι σας. Όλα καλώς καμωμένα λοιπόν και μόνο αν πιστεύετε ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, μπορείτε να ακούσετε τις σκέψεις – προτάσεις και κάποιου άλλου (ας πούμε, δικές μας…)

Αν τα social media δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, πρέπει να απαντήσετε σε δύο ερωτήσεις:
• Ποια ήταν τα αναμενόμενα; Ποιος όρισε το στόχο και με ποιο κριτήριο;
• Μήπως δε φταίνε τα social media, αλλά κάτι άλλο; (έλλειψη στρατηγικής, λάθος στρατηγική, λάθος προσέγγιση)

Πάμε να διερευνήσουμε αυτό το «κάτι άλλο»:
• Λειτουργήσατε βάσει κάποιας στρατηγικής;
• Θέσατε ξεκάθαρους στόχους;
• Ο στόχος ήταν μετρήσιμος;
• Ελέγξατε τον ανταγωνισμό σας;
• Αναλύσατε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των post σας;
• Χαρτογραφήσατε το κοινό σας;
• Γράψατε κάποια στιγμή, κάτι απλά για να το γράψετε;
• Συμβουλευτήκατε κάποιον ειδικό;
• Κάνατε κάποια ενέργεια για την προώθηση της σελίδας σας (διαγωνισμός, διαφήμιση κ.α.);
• Είδατε αποτέλεσμα; Αυξήθηκαν οι πωλήσεις σας; Αν όχι, τι κάνατε γι’ αυτό;

ΤΟ Καλό και... το Κακό Σενάριο
Η παρουσία στα social media είναι μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας.
Αν δεν είστε σωστά, ίσως είναι καλύτερα να μην είστε καθόλου...

Τι χρειάζεται να έχει μια επιτυχημένη online καμπάνια

  • Σωστό πλάνο
  • Να είστε προετοιμασμένοι ότι θα χρειαστεί να επενδύσετε χρόνο και χρήμα
  • Επιλογή του κατάλληλου μέσου, για τη σωστή ανάδειξη των πλεονεκτημάτων σας
  • Υπάρχει σύνδεση online – offline ενεργειών;
  • Υπάρχει συνοχή μεταξύ των «καναλιών» μας;
  • Γράφουμε, ποστάρουμε, δημοσιεύουμε, απλά, χρήσιμα, κατανοητά με ΧΙΟΥΜΟΡ
  • Δεν ξεχνάμε τις αξίες της επιχείρησής μας, τα θέλω μας, τους στόχους μας.
Τι χρειάζεται να έχει μια επιτυχημένη online καμπάνια

Πως υλοποιώ τελικά μια επιτυχημένη καμπάνια?

  • Καθορίζω τους στόχους
  • Αναγνωρίζω τα πλεονεκτήματά μου (περιοχή, εγκαταστάσεις, άνθρωποι, services, παροχές κ.α.)
  • Μαθαίνω (ορίζω) το κοινό μου
  • Αξιολογώ (επιλέγω) σε ποια social media θα κινηθώ (και πως)
  • Βρίσκω τον τρόπο σύνδεσης μεταξύ τους
  • Βρίσκω τον τρόπο σύνδεσης μεταξύ online – offline ενεργειών
  • Ξεκινάω – Διαφημίζομαι – Απαντώ – Αναλύω (στατιστικά) – Τροποποιώ (όπου είναι απαραίτητο)
Πως υλοποιώ τελικά μια επιτυχημένη καμπάνια?

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ...

  • Να είστε ειλικρινείς.
  • Να είστε ευρηματικοί.
  • Να είστε πρωτότυποι. Να αποφεύγετε τα ίδια και τα ίδια
    καθώς και τα κοινότυπα (καλημέρα…).
  • Να σέβεστε τον πελάτη σας (fan). Παν μέτρον άριστον και
    στη συχνότητα με την οποία τον ενοχλούμε.
  • Να είστε ελκυστικοί.
  • Να είστε προσεκτικοί και σε αυτά που γράφετε, αλλά ΚΥΡΙΩΣ
    σε αυτά που σας γράφουν!!!
  • Να «μπαίνετε» σε διάλογο.
  • Να είστε εκεί που είναι (mobile)
  • Να τους συναρπάζετε.
  • Να αναγνωρίζετε τα λάθη σας
  • Κρατήστε επαφή με τους πελάτες σας και στη συνέχεια!!!
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ...
Επιλογές Cookie
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του eled.gr.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Ρυθμίσεις OK

Η ιστοσελίδα μας (www.eled.gr) συλλέγει τα εξής cookies:


Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.


Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.


Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.

Αποθήκευση