Οι πελάτες σας, μιλούν για εσάς ή σε εσάς; Και αν μιλούν για εσάς,
εσείς είστε εκεί για να τους απαντήσετε;
Το καλό είναι το προφανές. Η επιχείρησή σας έχει παρουσία σε αυτά και επετεύχθησαν οι στόχοι σας. Όλα καλώς καμωμένα λοιπόν και μόνο αν πιστεύετε ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, μπορείτε να ακούσετε τις σκέψεις – προτάσεις και κάποιου άλλου (ας πούμε, δικές μας…)
Αν τα social media δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, πρέπει να απαντήσετε σε δύο ερωτήσεις:
• Ποια ήταν τα αναμενόμενα; Ποιος όρισε το στόχο και με ποιο κριτήριο;
• Μήπως δε φταίνε τα social media, αλλά κάτι άλλο; (έλλειψη στρατηγικής, λάθος στρατηγική, λάθος προσέγγιση)
Πάμε να διερευνήσουμε αυτό το «κάτι άλλο»:
• Λειτουργήσατε βάσει κάποιας στρατηγικής;
• Θέσατε ξεκάθαρους στόχους;
• Ο στόχος ήταν μετρήσιμος;
• Ελέγξατε τον ανταγωνισμό σας;
• Αναλύσατε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των post σας;
• Χαρτογραφήσατε το κοινό σας;
• Γράψατε κάποια στιγμή, κάτι απλά για να το γράψετε;
• Συμβουλευτήκατε κάποιον ειδικό;
• Κάνατε κάποια ενέργεια για την προώθηση της σελίδας σας (διαγωνισμός, διαφήμιση κ.α.);
• Είδατε αποτέλεσμα; Αυξήθηκαν οι πωλήσεις σας; Αν όχι, τι κάνατε γι’ αυτό;
Αυτά τα cookies είναι απαιτούμενα για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Μπορείτε να ορίσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας να αποκλείει αυτά τα cookies, αλλά ο ιστοτοπός μας μπορεί να μην λειτουργεί σωστά.
Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας και να παρακολουθούμε τις πηγές επισκεψιμότητας, συλλέγοντας δεδομένα. Μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή.
Αυτά τα cookies συνήθως καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προφίλ με τα ενδιαφέροντά σας και να σας εμφανιστούν αργότερα σχετικές διαφημίσεις. Αν δεν θέλετε αυτά τα cookies, δεν θα σας εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις για τα ενδιαφέροντά σας.